I'm back , igen :)

haha , det här med blogg är kanske inte min stora höjdare men nu ska jag iaf ta upp det här , ännu en gång :)

har nu haft semester i hela tre veckor , underbart skönt , men vart tog dom dagarna och sommaren vägen ?
har iaf hunnit med lite styr hemma , ölandstrip med Linus <3 , ullared med jill , magnus och lovisa , och en hel del annat .
men den roligaste saken som hänt är nog att jag har tingat en hund , en liten tösebit som kommer hem om 2 veckor prick idag :) mysmysmys .

idag iallafall så är jag just nu barnvakt åt lilla trollungen max , som just nu ligger och sover på sängen , men den lugna tillvaron brakar nog snart igång igen med lek , mat och bus :)
kvällen tar mej till örsåsa med Linus <3 och lite vänner . hoppas på en hel kul kväll med en massa folk :)

imorn bär det av till linköping med mamma och pappa , dom ska kolla på badrum och jag ska inhandla hundsaker , mys :)

ciao / P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0