' barnvakt idag :)



till den här underbara , men sjuka pysen :)
Vi har vatt uppe på dagis och tagit kort . Maxd tyckte inte att det var de roligaste man kunde göra :P men till slut var han jätte duktig :)

Det är inte lätt att sitta still och vara glad på samma gång när man är sjuk .

Idag när jag kommer hem ska jag fortsätta med min bloggdesign , kulkulkul :) älskar pyssel .
Och till kvällen kommer nog hanna och whille så vi ska kolla på "män som hatar kvinnor" , så folk kan sluta tjata om att jag SKA se den :P haha

Nu nalkas de glass i köket , ciao / P.

Kommentarer
Postat av: Mira

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-12 @ 22:48:17
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0