' hemskt väder fick mej på andra tankar :)

Jaa , jag vet vad ni tänker .. ett försök till ? haha ,
Japp , nu är jag igång igen , för ett tag iaf .

Men dagens hemska väder har fått mej på blogg och pyssel-humör :)

Så morgonen började med en kissnödig fishund och sen när vi kom in från det hemska vädret satte vi igång med pyssel :)
Var nämligen i stan igår med mamma och mormor och inhandlade nya pärlor och duttar till mina små projekt med halsbandshängen , kulkulkul .
Sen tog jag mitt pick och pack (alltså mej själv och mitt släp sally) och gick ner till systeryster och febriga max. Vi fikade , fixade , trixade och myste lite tills jag sedan gick med syster till jobbet och sen hemåt .
Var då överduktig och vattnade mina blommor ( :O - kors i taket ) och städade lite . 

Så nu sitter jag här och bloggen kommer över mej , och nu eftersom jag hoppat på tåget igen så måste jag nog ordna mej en ny och mer burrig design , eller vad tycker ni ? 
Lite rött , orange , lila .. mysmysmys . Tills vi måste göra en ny med JUL-JUL-JUL , jag längtar :) 

Ikväll blir de dogwalk med hanna och whille , får se hur de går med den toktrasan och sen blir det (för min del iaf) ugly betty och desperate housewives med en kopp te och en filt .

' hejs / P. 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är med glädje jag ser att du börjar blogga ... igen!! :)

Hoppas allt är bra!!

2009-11-10 @ 18:51:02
Postat av: Tova

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 02:57:17
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Smsa Låna

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-20 @ 02:37:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0