veckan i ett .

Har vankat fram och tillbaka framför brevinkastet hela veckan , men ingen duns då mitt hår ska komma , tusan ! men dom har idag på sej också för än har inte posten vatt :p

veckan har bestått av:
tvättning : extremt kul
inhandling av pärlor till mina julklappar
mamma och mormor har vatt här och hjälpt till med fönsterputsning ( jag suger på saken )
upphägning av julgardinder
tittat på män som hatar kvinnor med hanna : ryslig film och salander är ju dödskylig :)
vatt i stan en snabbis och ätit på BK med hanna och matti
pappa har vatt här och fixat med spotlight i köket , finfint :)
fikat med betta
och byggt ett dödssnyggt hus i the sims : jaa , jag är nörd !

och den som säger att det är långtråkigt att vara arbetslös , den ljuger ^



ikväll kommer L <3 hem också och då blir de soffmys med baugetter i ugn och imorn blir de nog lite bowling på strandgatan två , finfint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0